woensdag 22 mei 2013

Bi or not to Bi

Om onze hobby uit te oefenen hebben Big en ik een profiel op een "swingerssite", zoiets als FB, maar dan wat spannender :-), hoewel sommigen het spannende onmiddellijk wegnemen door een toonbank vleeswaren te tonen waar je niet echt honger van krijgt, laat staan goesting.

Elk profiel dat je openklikt waarvan je denkt, mmm interessant materiaal,......is natuurlijk een verrassing, want vaak zijn de foto's vaag, maar hoe vager hoe meer kans dat het een no-go verhaal wordt is ondertussen de ervaring :-), maar Carrie is niet enkel een foto-bekijkster, neen tekst en uitleg is ook van belang,....en wat me opvalt is de steeds terugkerende Bi-sexualiteit van de vrouwelijke kant van de profielen en de vraag naar Bi-sexuele vrouwen, of we van een hype kunnen spreken dat weet ik niet, wat ik wel zeker weet is dat er veel vrouwen het doen om hun man te plezieren, want het blijkt de fantasie van elke man te zijn, 2 vrouwen vinden ze ongelooflijk geil,....ook Big ontkent dit niet,........:-).   Big zijn ex-vriendin was meer dan bi-sexueel en op die manier hebben ze de eerste stappen in de "swingerswereld" gezet, het verhaal ging verder dan dit, maar dat is verleden tijd :-), Carrie heeft van dag 1 duidelijk gemaakt dat ze nieuwsgierig is en dat ze het wilde proberen, maar dat verder de interesse niet ging,.......:-), maar ik beken, ik wilde het eigenlijk wel eens weten hoe het was, vrijen met een vrouw,......wel ik heb het geprobeerd, met mooie vrouwen en om de moderne woorden te gebruiken, het boeit me niet, integendeel zelfs,.......vrouwen winden me niet op, zijn te zacht, Carrie heeft graag stevig vlees in de kuip :-), borsten kunnen me wel bekoren en liefst zo groot mogelijk :-), ik beken, ben niet echt vrouwvriendelijk want ik wil vrouwen ook het liefst zo slank mogelijk en blijkbaar heeft blond ook mijn voorkeur :-)........maar verder dan wat zoenen en wat wrijven gaan we niet, want nu komt het, ik als vrouw, die perfect weet hoe haar eigen lichaam werkt heeft  geen idee van wat ik "down-under" moet gaan doen,.....misschien is een GPS niet zo'n slecht idee :-) en geef ik toe, ik weet nu mannen hoe moeilijk het is om de juiste knopjes te vinden :-) :-), mijn instincten laten me dus in de steek, iets wat ik met mannen nog nooit ervaren heb, dat ging vanzelf of kan ik het me niet meer herinneren :-).

Ik denk dat we kunnen stellen dat Carrie echt hetero is,......het nieuwsgierige is er nu ook af, we kunnen niet zeggen dat we het niet geprobeerd hebben,.......en ik ga het al zeker niet tegen mijn goesting doen,......want in het verleden werd die vraag zoveel gesteld, dat ik ons profiel onlangs heb aangepast, koppels die enkel op zoek zijn naar v-v gelieve ons profiel voorbij te gaan,.........to bi or not to bi,.....I'm straight!!!

9 opmerkingen:

  1. Ik kan me ook niet voorstellen om met een vrouw te moeten vrijen, brrrrr. Ik ben nooit in een experimentele fase geweest op dat vlak. Geef mij maar een man, en gelukkig heb ik er één, oef!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik vind FB al zo spannend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien even een diepgaander antwoord dan dat van Bentenge hierboven.
    Ik vind prentjes kijken ook een leuk tijdverdrijf, en tekst lezen eveneens. Maar blijkbaar bezoek ik wel niet dezelfde websites :-)
    Hmm, Carrie is dus net zoals zoveel mannen "vrouwonvriendelijk" wegens vooral aangetrokken tot blond, zo slank mogelijk maar met BIG boobs. Ik wil zelfs niet eens weten wat het manonvriendelijke alternatief is (grijns grijns).
    Enfin, wat ik wel niet snap aan dat swingers gedoe... als de aanwezige vrouwen voor een v/v gebeuren gaan, moeten de twee mannen dan in elkaars broek zitten of straffer?
    Enfin, ik was gewoon effe nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben niet nieuwsgierig en hoef niet te experimenteren: ik ben ook hetero :) Het lief droomt ook van een triootje met twee vrouwen maar no way, ik zou ook niet weten hoe eraan te beginnen bij een andere vrouw maar da's niet de enige reden. Als ik zeg dat hij zijn triootje met twee vrouwen krijg, als ik dan in ruil eentje met twee mannen krijg, is 't rap gedaan! (En nu maar hopen dat hij niet op een dag "awel 't is goed!" zegt haha.)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, je weet niet wat je bij een vrouw moet beginnen, dat deed met wel lachen. Gelukkig is het geen trend dat mannen bi zijn, of dat hoop ik toch. In plaats op facebook, zit jij ook op swingbook?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk ook niet dat het mij zou kunnen bekoren. Ik kijk nochtans liever naar vrouwen dan naar mannen soms :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gelukkig weten wij wél waar we met vrouwen moeten aan beginnen... :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vraag me wel af hoeveel van die vrouwen echt biseksueel zijn of biseksuele experimenten willen. Misschien zijn er echt wel veel, maar zou het niet kunnen dat er vaak ook druk van hun mannelijke partner achter zit? Deze man voelt trouwens niks om te experimenteren met andere mannen (al is dat in mijn puberteit wel eens enkele keren gebeurd).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniaal stukje tekst ik heb het met een smile gelezen. Ik snap jouw punten helemaal maar toch blijft bij mij die nieuwsgierigheid naar vrouwen prominent aanwezig. Misschien omdat het eigenlijk niet hoort, wie zal het zeggen?

    BeantwoordenVerwijderen