dinsdag 21 mei 2013

Het lange weekend

Dit was weer een lange weekend, zo eentje van de vele die België rijk is, tot grote ergernis van ons kantoor in NY :-),.......het was een heel druk sociaal weekend met teveel uit eten gaan om dan ook nog eens weggespoeld te worden met teveel drank, hoewel Carrie het sober hield,.....en me vrijwillig als Bob aangaf aangezien mijn maag weer van slag is,.......waarschijnlijk door de overvloed en het bekijken van Chattheo's examenrooster :-) :-).

Vrijdag startte met een gezellige en leuke verjaardagsdrink, de witte martini ( Carrie's favorite) zorgde voor instant ontspannig en de leuke babbels en sfeer maakte het een "geslaagde" avond,.....en konden we moe en voldaan naar bed,.......

Zaterdagochtend maakte Chattheo ons al vroeg wakker, met de vraag of hij zijn sportzak mocht uitstofzuigen een mirakel is er dus gebeurd ten huize sex and the city, wat negeren allemaal teweegbrengt, hij had de benen onder zijn lijf gelopen om me te plezieren,.....hopelijk is er een besef gekomen,.......om 9u stond hij gepakt en gezakt om op voetbaltornooi te vertrekken,.......en kwam hij vragen of we een gezelschapspel wilde spelen,.....en werden het fijne uurtjes met ons klein gezinnetje, want rond 11u werd hij opgepikt en kon hij met een goed gevoel vertrekken,......en ik kan niet ontkennen dat ik het fijn vond dat de afwezigheid van Chattheo me even ademruimte bezorgde,.......me-time en tijd voor mijn lief,.....

Na de broodnodige boodschappen koos Big voor de spelconsole en ik voor een deftige work-out.  Een heerlijke douche gaf me weer energie voor het volgende sociale gebeuren, of was het eerder het vluggertje waar Big me met verraste :-)?   We waren uitgenodigd bij mijn "enige" neef met alle nichtjes en wat ik als een sociale verplichting zag, werd een enorme leuke avond met een geweldige schonen broer en Big, die beide een beetje teveel gedronken hadden, maar dan vindt Carrie, Big geweldig omdat hij dan overloopt van de liefdesverklaringen :-):-).  Later dan verwacht voelde ik mijn bedje om als een blok in slaap te vallen,.....

Toen zondagmorgen de rolluik omhoog ging zagen we zon, je weet wel die gele bol aan de hemel die momenteel een depressie heeft,........en we vlogen in de klusjes, ramen proper gemaakt, het huis eens wat ontstoft en Big startte met de auto's onder handen te nemen, na mijn planning bood ik hem een helpende hand aan en was het zalig in het zonneke, zodat we besloten de fiets op te springen en gewoon te rijden om de zon even op onze huid te voelen,.......een verse kom aardbeien maakte het geheel af,........

Tijd om ons weeral klaar te maken voor de volgende uitstap, au fond stond "swingsteren" op de planning, het evenement van het jaar onder de swingers :-) :-), maar bij gebrek aan voorspeld goed weer werd er een plan B opgesteld,.......en trokken we naar ons favoriete swingerskoppel om ons weer te laten gaan met een heerlijke diner, spellekes en zoveel meer :-) :-),........

Gelukkig kregen we de maandag cadeau om uit te slapen,......een strijkje weg te werken,..........en dan stond het laatste feestje op het menu, mijn grootmoeder was gisteren namelijk jarig,.......87 lentes staan er momenteel op haar teller en ze nodigde de familie uit in het "wokpaleis", not Carries cup of tea, maar zoals gewoonlijk was het weer lachen en plezier met de Bradshaws en vooral het "aangetrouwde of hoe moeten we dat uitdrukken, want Carrie, noch zussie is opnieuw getrouwd),.......rond 17u waren we terug thuis, waar Carrie weer koos voor een stevige work-out, kwestie van dat eten verbrandt te krijgen en Big plaatste zich weer achter de spelconsole,..........

Na de douche lekker in de zetel, je kon bijna voelen dat hij ons gemist had :-) :-),...en was het wachten op Chattheo,........die jammer maar helaas de finale verloren hadden,........wat maakte dat ik een stikkapot en teleurgesteld kind terug kreeg,.........:-) en wij moe maar ontspannen in bed kropen,.......


4 opmerkingen:

  1. Haha dat alcohol de liefdesverklaringen een pak vlotter over de lippen laat rollen dat ken ik van bij het lief!! Die kan er ook wat van als hij zat is!
    Een grootmoeder die de familie uitnodigt bij een Aziatisch restaurant, ze is wel modern, die van mij gaan zelfs nooit uit eten tenzij van te moeten ... Met het woord 'aangetrouwd' is er bij ons ook een probleem, ze moeten daar eens een naam voor vinden hé, ipv "de vriend van mijn (klein)dochter".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je genoten hebt en een beetje herbrond bent van het lange weekend. En Tof dat Chatteo het een beetje gesnapt heeft!
    Probeer het weekendgevoel vast te houden, want niet makkellijk is in deze druilirige lente!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai, dat was pas een druk weekend als je't mij vraagt!
    Maar klinkt goed in elk geval, gevarieerd en op tijd en stond wat te eten en te drinken, en dan ook nog verwend worden... ;-)

    En vanaf morgen NY weer tevreden stellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt als een heerlijk weekend...

    BeantwoordenVerwijderen